Forumindex litepol.se
LITE:POL. forum

Vanliga frågorVanliga frågor   SökSök   MedlemslistaMedlemslista   AnvändargrupperAnvändargrupper   Bli medlemBli medlem 
 ProfilProfil   Logga in för att läsa dina meddelandenLogga in för att läsa dina meddelanden   Logga inLogga in 

Lite dåligt & mycket BRA

Det här forumet är låst så du kan varken skapa, svara på eller ändra inlägg.   Det här ämnet är låst så du kan varken svara på eller ändra det.    Forumindex -> Allmänt
Visa föregående ämne :: Visa nästa ämne  
Författare Meddelande
zacke

InläggSkrivet: Tis Nov 06, 2007 10:57 pm    Rubrik: Lite d?ligt & mycket BRA Svara med citat

Best?llde bla 20st 510Ω motst?nd under rubriken motst?nd men fick 20st 560Ω motst?nd, inget som skadade mig s? mycket men kan n?mna det i alla fall ?ven om det var en liten miss med min best?llning eller om det st?r lite fel.
Men inge mer negativt, best?llde p? en fredag fick varorna p? tisdag n?sta vecka snabbare kan det ju inte g?. Very Happy(Ett PLUS i kanten f?r det)
Mycket bra priser ocks?(?ven frakten), det g?r att man kan k?pa lite allt m?jligt och se hur dioderna fungerar mm utan att k?nna att "shit jag blir ruinerad" n?r man pr?var sig fram f?r att se vad man ska k?pa mer av.(?ven ett PLUS i kanten f?r det)

Kommer aldrig best?lla dioder fr?n n?got annat st?lle!

BETYG 5/5
Skriva fel kan vem som helst g?ra.
Visa tidigare inlägg:   
Det här forumet är låst så du kan varken skapa, svara på eller ändra inlägg.   Det här ämnet är låst så du kan varken svara på eller ändra det.    Forumindex -> Allmänt Alla tider är GMT
Sida 1 av 1

Hoppa till:  
Du kan inte skapa nya inlägg i det här forumet
Du kan inte svara på inlägg i det här forumet
Du kan inte ändra dina inlägg i det här forumet
Du kan inte ta bort dina inlägg i det här forumet
Du kan inte rösta i det här forumet