Forumindex litepol.se
LITE:POL. forum

Vanliga frågorVanliga frågor   SökSök   MedlemslistaMedlemslista   AnvändargrupperAnvändargrupper   Bli medlemBli medlem 
 ProfilProfil   Logga in för att läsa dina meddelandenLogga in för att läsa dina meddelanden   Logga inLogga in 

Lödning

Det här forumet är låst så du kan varken skapa, svara på eller ändra inlägg.   Det här ämnet är låst så du kan varken svara på eller ändra det.    Forumindex -> Idéer och förslag
Visa föregående ämne :: Visa nästa ämne  
Författare Meddelande
Sweeman

InläggSkrivet: Ons Nov 21, 2007 7:05 pm    Rubrik: L?dning Svara med citat

Hur l?der man exakt? fick hem en l?dpenna idag, men inget h?nde n?r jag br?nde mellan motst?nd och diod.. och sen dog min l?dpenna Sad lyckades iaf l?sa detta, virade runt motst?ndet p? diodens ben, enda jobbiga vart ju att 2 dioder fick sl?ngas (r?kade komma 12v direkt till dioden n?r jag monterade)
Till överst på sidan
Visa användarens profil Skicka personligt meddelande
disk1
Number one

Från: Örebro

InläggSkrivet: Mån Feb 04, 2008 7:30 am    Rubrik: Svara med citat

Ajd?, det l?ter som du gl?mt att addera lite l?dtenn under arbetet. Utan l?dtenn har inte komponenterna n?gonting att f?sta mot, och blir till slut s? varma att de g?r s?nder.
Visa tidigare inlägg:   
Det här forumet är låst så du kan varken skapa, svara på eller ändra inlägg.   Det här ämnet är låst så du kan varken svara på eller ändra det.    Forumindex -> Idéer och förslag Alla tider är GMT
Sida 1 av 1

Hoppa till:  
Du kan inte skapa nya inlägg i det här forumet
Du kan inte svara på inlägg i det här forumet
Du kan inte ändra dina inlägg i det här forumet
Du kan inte ta bort dina inlägg i det här forumet
Du kan inte rösta i det här forumet